Informacje dotyczą sesji letniej 2023 r.
Letnia sesja egzaminacyjna dla słuchaczy studiów podyplomowych odbędzie się w terminach:
- 04.05.2023 r. - 08.05.2023 r. - dla słuchaczy kierunków dwusemestralnych
- 23.06.2023 r. - 30.06.2023 r. - dla słuchaczy kierunków trzysemestralnych (nabór 03.2022 r.),
słuchaczy ze zgodą na ITS (nabór 10.2022 r.) oraz słuchaczy logopedii klinicznej (nabór 10.2021 r.)
Poniżej znajdują się szczegółowe informacje:
- 26.04.2023 infografika - Jak rozliczyć praktyki studenckie?
- 24.04.2023r. infografika i film instruktażowy,
- 19.04.2023r. przedłużony termin sesji dla kierunków dwusemestralnych
- 20.01.2023 r. egzamin, płatności i praktyki
- 25.01.2023 wzory dokumentów praktyk do pobrania
- 26.01.2023 informacje dla słuchaczy logopedii ogólnej i logopedii klinicznej
|
W razie pytań, wątpliwości pozostajemy do Państwa dyspozycji: tel: 512 812 165, 32 769 93 83 studia@kursysilesia.pl
uwaga: od 1 lutego w czwartki pracujemy tylko zdalnie
|
Aktualizacja 26.04.2023 r.
Publikujemy infografikę, która ułatwi studentom, którzy mają w programie praktyki zawodowe ich rozliczenie.
Aby otworzyć infografikę kliknij: PRAKTYKI INFO
Aktualizacja 24.04.2023 r.
Publikujemy film instruktażowy - jak otworzyć egzamin? Aby otworzyć film kliknij: FILM
Podajemy także infografikę pokazującą jak poruszać się po strefie egzaminacyjnej. Aby otworzyć infografikę kliknij: INFOGRAFIKA
Aktualizacja 19.04.2023 r.
Decyzją władz uczelni majowa sesja egzaminacyjna został wydłużona i będzie trwała w dniach 04.05.2023 r. do 12.05. 2023 r.
Majowy termin egzaminu dotyczy tylko kierunków dwusemestralnych.
Egzamin będzie się odbywał przez platformę e dziekanat: https://rekrutacja.czasnastudia.edu.pl/Konto/LogowanieStudenta
Na egzamin konieczne będzie zalogowanie: login i hasło jak do logowania do e dziekanatu. Proszę sprawdzić czy pamiętają Państwo dane do logowania, jeżeli nie – przypomnimy.
Aktualizacja 26.01.2023 r.
Słuchacze studiów podyplomowych w zakresie logopedii ogólnej oraz logopedii klinicznej przesyłają pracę końcową do promotora.
Po akceptacji pracy przez promotora plik z pracą proszę przesłać do filii w Tarnowskich Górach - studia@kursysilesia.pl
Pozytywnie oceniona pisemna praca końcowa oraz zdany egzamin są warunkami wydania świadectwa ukończenia studiów podyplomowych studentom logopedii.
Aktualizacja 25.01.2023 r.
Wzory dokumentacji praktyk do pobrania:
- Zaświadczenie o zatrudnieniu (dla osób realizujących w pracy zawodowej praktyczny materiał podjętych studiów podyplomowych) - POBIERZ
- Osoby realizujące praktyki dostarczają: dzienniczek praktyk - POBIERZ oraz zaświadczenie o odbyciu praktyki - POBIERZ
Regulaminy praktyk dostępne są na poszczególnych strefach studenta: TUTAJ
Aktualizacja: 20.01.2023 r.
Egzamin
|
Warunkiem ukończenia studiów jest zdanie egzaminu kończącego studia podyplomowe.
EGZAMIN W PYTANIACH I ODPOWIEDZIACH:
Jak będzie wyglądał egzamin? Egzamin będzie się odbywał zdalnie – za pomocą platformy egzaminacyjnej. Odbędzie się w formie testu pytań zamkniętych – 15 pytań , jedna odpowiedź prawidłowa – opracowanych na podstawie zagadnień podanych na strefie studenta – katalog „Egzamin dyplomowy”. Każdy student będzie mógł dwukrotnie podejść do testu (aby na przykład poprawić ocenę). Rozpoczęty test trzeba ukończyć. Test trwa 20 minut. Zaraz po zakończeniu testu wyświetli się liczba uzyskanych punktów oraz proponowana ocena.
Kiedy można logować się na egzamin? Na egzamin można zalogować w dowolnym terminie i dowolnej godzinie w podanym zakresie czasowym (termin egzaminu)
Czy na świadectwie jest ocena? Na świadectwie ukończenia studiów podyplomowych znajduje się ocena. Jest ona zgodna z oceną uzyskaną na egzaminie. Jeżeli były dwa podejścia do egzaminu na świadectwie będzie ocena lepsza.
Kiedy otrzymam hasło i login do egzaminu? Hasła dostępowe oraz instrukcję logowania podamy przed planowanym terminem egzaminu.
|
Płatności
|
Przed sesją egzaminacyjną bardzo proszę o kontrolę stanu płatności czesnego. Warunkiem uzyskania świadectwa ukończenia studiów podyplomowych jest wywiązanie się z warunku umowy jakim jest pełna płatność. Zadeklarowane umową czesne powinno być na rachunku bankowym studenta do końca maja 2023 r. Zaległości w płatności będą skutkować wstrzymaniem wydania świadectwa. Osobom, które rozliczyły się już z czesnego dziękujemy za wpłatę.
PŁATNOŚCI W PYTANIACH I ODPOWIEDZIACH:
Jak mogę skontrolować stan płatności? Stan płatności każdy student powinien skontrolować na swoim koncie w e dziekanacie – zakładka Finanse. E dziekanat -> KLIKNIJ
Nie pamiętam jak korzystać z e dziekanatu. Obsługę e dziekanatu można przypomnieć sobie oglądając instruktaż -> TUTAJ
Nie pamiętam hasła i loginu do e dziekanatu. W przypadku braku hasła i loginu proszę skorzystać z opcji Nie pamiętam hasła i dalej postępować zgodnie z sugestiami strony. E dziekanat -> TUTAJ
Na jakie konto mam wpłacić czesne. Numer rachunku bankowego widnieje na umowie o kształcenie. Można go także znaleźć w e dziekanacie, zakładka Finanse =>dane do przelewu. Każdy student posiada indywidualny numer rachunku.
|
Praktyki
dotyczy kierunków, które mają w programie studiów praktyki zawodowe
|
Przypominam o konieczności rozliczenia praktyk. Ostatecznym terminem rozliczenia praktyk jest koniec maja 2023 r.
Praktyki rozliczyć można na podstawie:
- zaświadczenia o zatrudnieniu (wzór dostępny na strefie studenta - zaświadczenie z zakładu pracy) – podstawą do zwolnienia z praktyk jest praktyczna realizacja programu studiów podyplomowych w pracy zawodowej
- pełnej dokumentacji praktyk – na którą składa się - dzienniczek praktyk, zaświadczenie o odbyciu praktyk oraz opinia opiekuna
Uwaga – w dzienniczku praktyk w tabeli Przebieg praktyk zaliczenie (ostatnia kolumna) podpisuje opiekun praktyk.
PRAKTYKI W PYTANIACH I ODPOWIEDZIACH:
Gdzie znajdę wzory dokumentów praktyk? Wzory dokumentów oraz regulamin praktyk dostępny jest na strefie studenta – katalog „Praktyki zawodowe”
Czy dzienniczek praktyk/zaświadczenie o zatrudnieniu może być w formie skanu? Niestety nie. Praktyki muszą zostać rozliczone oryginalną dokumentacją.
Gdzie złożyć dokumenty praktyk/zaświadczenie o zatrudnieniu? Dokumenty powinny trafić do filii w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 9, 42-600 Tarnowskie Góry. Można je przesłać pocztą, kurierem, dostarczyć osobiście lub przez osobę trzecią. Pracujemy od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 – 15.00. W czwartki pracujemy zdalnie (siedziba jest zamknięta).
Czy mogę przesłać mailem zaświadczenie o zatrudnieniu do wstępnej weryfikacji? Oczywiście, zachęcamy do takiej formy kontroli. Skan zaświadczenia proszę przesłać na adres: studia@kursysilesia.pl Ocenimy czy zaświadczenie spełnia warunki zwolnienia z praktyk, podpowiemy jakich ewentualnie dokonać korekt.
|