Egzamin końcowy

Sesja egzaminacyjna - informacje

Zimowa sesja egzaminacyjna dla słuchaczy studiów podyplomowych  odbędzie się:

  • 25.02.2024 - 28.02.2024 r.

Letnia sesja egzaminacyjna dla słuchaczy studiów podyplomowych  odbędzie się:

  • 06.05.2024 r.  - 12.05.2024 r. - dla słuchaczy kierunków dwusemestralnych
  • 26.06.2023 r. - 30.06.2024 r. - dla słuchaczy kierunków trzysemestralnych
W razie pytań, wątpliwości pozostajemy do Państwa dyspozycji:
tel: 512 812 165, 32 769 93 83
studia@kursysilesia.pl
uwaga: od 1 lutego w czwartki pracujemy tylko zdalnie

Poniżej przedstawiamy instrukcje:

Majowy termin egzaminu dotyczy tylko kierunków dwusemestralnych.

Egzamin będzie się odbywał przez platformę e-dziekanat: https://rekrutacja.czasnastudia.edu.pl/Konto/LogowanieStudenta

Na egzamin konieczne będzie zalogowanie się. Login i hasło są takie same, jak do logowania do e-dziekanatu. Proszę się upewnić, że posiadają Państwo dane do logowania.

Słuchacze studiów podyplomowych w zakresie Logopedii ogólnej oraz Logopedii klinicznej przesyłają pracę końcową do promotora.
Po akceptacji pracy przez promotora plik z pracą proszę przesłać do PKR w Tarnowskich Górach - studia@kursysilesia.pl
Pozytywnie oceniona pisemna praca końcowa oraz zdany egzamin są warunkami wydania świadectwa ukończenia studiów podyplomowych studentom logopedii. 


Egzamin

Warunkiem ukończenia studiów jest zdanie egzaminu kończącego studia podyplomowe z oceną pozytywną.

EGZAMIN W PYTANIACH I ODPOWIEDZIACH:

Jak będzie wyglądał egzamin?
Egzamin będzie się odbywał zdalnie – za pomocą platformy egzaminacyjnej. Jest w formie testu pytań zamkniętych – 15 pytań, jedna odpowiedź prawidłowa – opracowanych na podstawie zagadnień podanych na strefie studenta – katalog „Egzamin dyplomowy”. Każdy student będzie mógł dwukrotnie podejść do testu (aby na przykład poprawić ocenę). Rozpoczęty test trzeba ukończyć. Jeno podejście trwa 20 minut. Po zakończeniu testu wyświetli się liczba uzyskanych punktów oraz proponowana ocena.

Kiedy można logować się na egzamin?
Na egzamin można zalogować w dowolnym terminie i dowolnej godzinie w podanym zakresie czasowym (termin egzaminu).

Czy na świadectwie jest ocena?
Na świadectwie ukończenia studiów podyplomowych znajduje się ocena. Jest ona zgodna z oceną uzyskaną na egzaminie. Jeżeli były dwa podejścia do egzaminu na świadectwie będzie ocena lepsza.

Kiedy otrzymam hasło i login do egzaminu?
Dane do logowania są identyczne z tymi którymi logują się Państwo do Cyfrowego Centrum Studenta.

Jak otworzyć egzamin - INFORAFIKA (kliknij)


Płatności

Przed sesją egzaminacyjną należy skontrolować stan płatności czesnego.
Warunkiem uzyskania świadectwa ukończenia studiów podyplomowych jest wywiązanie się z warunku umowy tj. pełna uregulowanie pełnego czesnego. Zadeklarowane umową czesne powinno być zaksięgowane na indywidualnym rachunku bankowym studenta na miesiąc przed egzaminem. Zaległości w płatności będą skutkować wstrzymaniem wydania świadectwa. Osobom, które rozliczyły się już z czesnego dziękujemy za wpłatę.

PŁATNOŚCI W PYTANIACH I ODPOWIEDZIACH:

Jak mogę skontrolować stan płatności?
Stan płatności każdy student powinien skontrolować na swoim koncie w e-dziekanacie – zakładka Finanse.
Cyfrowe Centrum Studenta (e-dziekanat) ⇒ KLIKNIJ

Nie pamiętam hasła i loginu do e-dziekanatu.
W przypadku braku hasła i loginu proszę skorzystać z opcji Nie pamiętam hasła i  postępować zgodnie z instrukcjami na stronie.
Do e-dziekanatu ⇒ TUTAJ

Na jakie konto mam wpłacić czesne?
Numer rachunku  bankowego widnieje na umowie o kształcenie. Można go także znaleźć w e-dziekanacie, zakładka FinanseDane do przelewu. Każdy student posiada indywidualny numer rachunku, przypisany do wybranego kierunku.


Praktyki

dotyczy kierunków,
które mają w programie
studiów praktyki zawodowe

Przypominamy o konieczności rozliczenia praktyk. Ostatecznym terminem rozliczenia praktyk jest koniec stycznia 2024 r.

 Praktyki można rozliczyć na podstawie:

  • zaświadczenia o zatrudnieniu (wzór dostępny na strefie studenta "Zaświadczenie z zakładu pracy") – podstawą do zwolnienia z praktyk jest praktyczna realizacja programu studiów podyplomowych w pracy zawodowej,
  • pełnej dokumentacji praktyk, na którą składa się  - dzienniczek praktyk, zaświadczenie o odbyciu praktyk oraz opinia opiekuna.
    Uwaga – w dzienniczku praktyk w tabeli Przebieg praktyk zaliczenie (ostatnia kolumna) podpisuje opiekun praktyk.

PRAKTYKI W PYTANIACH I ODPOWIEDZIACH:

Gdzie znajdę wzory dokumentów praktyk?
Wzory dokumentów oraz regulamin praktyk dostępny jest na strefie studenta – katalog „Praktyki zawodowe” lub tutaj:

Wzory dokumentacji praktyk do pobrania:

  1. Zaświadczenie o zatrudnieniu (dla osób realizujących w pracy zawodowej praktyczny materiał podjętych studiów podyplomowych) - POBIERZ 
  2. Osoby realizujące praktyki dostarczają: dzienniczek praktyk - POBIERZ oraz zaświadczenie o odbyciu praktyki - POBIERZ

Regulaminy praktyk dostępne są na poszczególnych strefach studenta: TUTAJ

Czy dzienniczek praktyk/zaświadczenie o zatrudnieniu może być złożone w formie skanu?
Niestety nie. Praktyki muszą zostać rozliczone oryginalną dokumentacją, dostarczoną do PKR w Tarnowskich Górach.

Gdzie złożyć dokumenty praktyk/zaświadczenie o zatrudnieniu?
Dokumenty powinny trafić do PKR w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 9, 42-600 Tarnowskie Góry. Można je przesłać pocztą, kurierem, dostarczyć osobiście lub przez osobę trzecią. Pracujemy od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 – 15.00. W czwartki pracujemy zdalnie (biuro jest zamknięte). 

Czy mogę przesłać mailem zaświadczenie o zatrudnieniu do wstępnej weryfikacji?
Oczywiście, zachęcamy do takiej formy kontroli. Skan zaświadczenia proszę przesłać na adres: studia@kursysilesia.pl Ocenimy, czy zaświadczenie spełnia warunki zwolnienia z praktyk, podpowiemy jakich dokonać korekt, aby zaświadczenie było prawidłowe.

 

14 583 absolwentów
i stale rekrutujemy
73 kierunki
i stale zwiększamy
119 kursów, szkoleń i webinarów
i stale się rozwijamy

Newsletter

Zapisz sie do newslettera aby otrzymywać najnowsze wiadomości

Korzystamy z plików cookies w celach statystycznych i umożliwienia funkcjonowania serwisu.
Uznajemy, że jeżeli kontynuujesz korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę. Więcej informacji znajdziesz tutaj